• Wpisów:96
  • Średnio co: 15 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 12:51
  • Licznik odwiedzin:6 117 / 1544 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Siema kochani znów mnie nie było ale teraz mam coraz mniej czasu trzeba poprawic ocene z historii i chuba juz ostatni raz zrobie bloga ale tym razem o opowiadaniach i o mnie ale ten blog będzie zawsze na pingu i raz na tydzień cos dodam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
po tych 56 dni spoważniałam więc teraz wpisy będą mądrzejsza ale takie wpisy będą raz na 2 dni np Poniedziałek środa piątek Niedziela
a takie fajne zabawne żarty piosenki i nieskończone gry cytaty i szalony miesiącz
( w szalonym miesiącu chodzi o to ze mega szalone zdjęcia cytaty i piosenki ten temat zacznie się w grudniu wiec czekajcie ) okej jutro do szkoły wiec pa
 

 
dzień dobry kochani wiem nie było nas 56 dni ale to chyba normalne szkoła nauka i zapomniałam
 

 
Hej kochani sorry ale jestem chora i wpisów nie będzie ( za tydzień już będą) więc pa
~Magiczna
 

 
teraz jest Weekend ale nie wiem czy będe brat nagrał mi nową gre więc magiczna ma co robić ale moge zrobić pzerwe od grania

~Magiczna ( jaka dodała wpis bo się nudzi)
 

 
Hej kochani nie było nasz (racej mnie Magiczna) 3 dni a jak wiecie my (ja) nie. Umiemy życz beż blogowania więc gdy będziemy mieć kwilke
będzie my . dodawać wpisy w np (weekendy ) a jak będą ferie to będziemy na blogu z 1/2 godziny codzinnie więc pa (sorry za błędy)
 

 
Hej kochani sorry ze znów nasz nie ma ale jest szkoła i lepiej będzie jak no po prostu zawiesić bloga do hmm nie wiem kiedy będziemy mieć czas więc pa (sorry za błędy)
 

 
Komu się nie chce iść ?

~Magiczna
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
O czym myśli selena ?
Nagroda 4 komentarzy

~Magiczna
  • awatar ☸ Monsterkowy szał modowy ^^: Ale wieje... Dlaczego nie wzięłam swojej spinki do włosów! Styliści będą się męczyli z nimi 4 godziny! O nie! Ha ha nie mam co wymyślać.
  • awatar Gwiazdy Disneya :*: Wskoczę do wody :) Ciekawe czy się wkurzą :)
  • awatar Panna15: Niektórzy muszą iść do szkoły a ja nie! xDD Zapraszam do Siebie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Cześć kochani. Dzisiaj będzie wiecej wpisów troche zabaw i czy chcecie dłusze wpisy ?

~Magiczna
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 


~Magiczna
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 


~Magiczna
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 


~Magiczna
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›